Publisert Legg igjen en kommentar

AI (kunstig intelligens) i salg og markedsføring

Mer enn halvparten av ledende marketing selskaper bruker AI allerede idag. De resterende vil nok gjøre det i løpet av de neste årene.
Områder hvor AI kan spille en stor rolle fremover vil være:

  • Redusere og avlaste daglig salgsarbeid med kvalifisering av leads.
  • Tilrettelegging av produkt (løsning) mot målgrupper.
  • Fokusere og definere målgrupper og leads.
  • Definering av mer personlige budskap mot målgrupper og leads.
  • Kvalitetskontroll på kundeutvikling i forhold til målgrupper.
  • Identifisere mønstre. AI og BIG DATA i samvariasjon
  • AI basert programvare kan hjelpe bedriftene til å analysere mye mer informasjon.
  • Muligheter som ellers ikke blir oppdaget kan komme til nytte.
  • AI kan hjelpe salgsfolk å gå fra gjetting til større grad av visshet i arbeidet.
  • Mer relevant informasjon til kunder er mulig ved hjelp av AI.
  • Kryssalg

Legg inn en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.