Publisert Legg igjen en kommentar

«Situasjoner»

 

Hver enkelt firkant representerer en «situasjon» hos en bedrift i målgruppen. Mange bedrifter vil gjerne følge med på hva som foregår rundt omkring i målgruppen deres. Moderne CRMsystemer har til hensikt å støtte i dette arbeidet. Derfor vil Seminar Forum gjerne tilby disse bedriftene å få innblikk i dette siden vi  har opparbeidet informasjonen. Selvfølgelig er «situasjonene» i den øverste delen av matrisen og fremfor alt øverst til høyre mest interessant i et kortsiktig perspektiv. Derav også prisstrukturen på denne informasjonen. Det betyr imidlertid ikke at det andre er uinteressant siden det kan være ekstremt interessant på et senere tidspunkt. Firkantene nederst i matrisen (med sort betegnelse) anses å være uinteressante. Det kan være mange årsaker til at bedrifter er i dette feltet. De kan være for små i forhold til den ideelle målgruppen. Produkt/behovsmessig diskvalifisert. Utenlandsk eiet og dermed vanskelig å snakke med, eller de kan ha en ledelse og kultur i bedriften som av ulike grunner er lukket for forandringer.

Vår samtale/kontaktrapport har til hensikt å redegjøre for «situasjonen». Ønsket er at våre kunder skal være like oppdatert som vi er på «situasjonen». «Situasjonen» kan sies å være et bilde av hvor på kundereisen bedriften befinner seg.

 

Legg inn en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.